vrijdag, augustus 04, 2006

Tussenstukje



Ik ben nu ruim een week met deze blog bezig en het valt me niet tegen. Ik moet niet teveel posten en de stukjes niet te lang maken, maar dat is niet altijd gemakkelijk. Ik heb reacties ontvangen en ik heb weer gereageerd op sommige blogs van mensen die reageerden. Zo bouw je een kringetje op dat zich hopelijk uitbreid. Wanneer je reacties wilt lezen, dan kun je dat beter doen door de desbetreffende posting in Previous Posts aan te klikken en niet onder een posting bij Comments. Dan kom je in een niet fraai vormgegeven reactie-pagina. Bij Previous Posts krijg je alle reacties keurig netjes onder elkaar. Maar er zijn wel meer details die ik zou willen veranderen, maar dat is voor later.

Wellicht het meest opvallend is dat ik geen profiel heb aangemaakt. Ik vind dat toch meer iets voor de daters en zoekers en dat ben ik niet. Ik ben single en ben niet uit op een relatie. Contact via de reacties vind ik al boeiend genoeg.

In de meeste profielen kun je ook je sterrenbeeld aangeven. Ik heb niets met astrologie. Dan klik je op een waterman en die matcht dan bij voorbaat niet met een ram, of een stier. Of juist wel. Ik kende vroeger wel meisjes die dan vroegen wat ik voor sterrenbeeld had. Daar konden ze veel uit afleiden. Ik weigerde dat vaak te zeggen. Iedere vorm van geloof, bijgeloof en metafysica is mij vreemd. En in het huwelijk heb ik ook nooit geloofd en heb het terzijde geschoven als een vorm van religie.

Mijn sterrenbeeld kun je nu raden. ;-)


DJ

Vanmiddag met mijn zoete dochtertje naar de film geweest in Pathé de Munt. K3 en het IJsprinsesje. Aafje vond het prachtig en vond Urbanus als gemene tovenaar griezelig. Een klein bakje popcorn met de kleinste beker cola kostte 5.- euro.

En ik heb vanavond een hardgekookt ei laten ontploffen in de magnetron. Dom.

Vanavond tussen 22.00 en 23.00 uur Pink Floyd live op Radio 2. Een concertregistratie uit het Concertgebouw uit 1969. Ben benieuwd hoe experimenteel dat klinkt.

2 Comments:

Blogger MobyDirk said...

Dank je, maar het is nog wel zoeken naar de juiste onderwerpen en toon. Ik schrijf ook erg snel, te snel vind ik.

En het indelen in categoriën kan niet bij Blogger. Maar daar kan ik zelf wel wat op verzinnen. En voorlopig is mijn blog één doorlopende categorie en profiel. Ik heb net de instelling gewijzigd om de eerste vijftig postings op de voorpagina te laten staan.

Jammer is wel dat -zoals bij jouw blog- je niet kan zien wie er het laatst hebben gereageerd. Moet je bij mij voor gaan zoeken. Daarom laat ik voorlopig ook zoveel posts staan.

DJ

Zo is de muziek-quiz-foto geraden in een reactie...

04 augustus, 2006 22:48  
Anonymous Anoniem said...

DJ, je kijkt te weinig televisie!

Anders had je dat van dat ei al wel een keer of 10 kunnen zien. Vooral bij Discovery lopen meerdere programma's die de (meestal onzalige) gevolgen van dit soort kleinschalige natuurkundige proeven laten zien (een CD'tje in de magnetron doet het ook erg goed, bijvoorbeeld).

05 augustus, 2006 12:05  

Een reactie posten

<< Home