vrijdag, juli 28, 2006

Zomerhit 2006?




Wie is deze zanger-gitarist?

Ik heb net de top-40 van deze week weer eens bekeken
op de site van Radio 538.

http://www.radio538.nl/538/programmas/top40/index.jsp

En dat vreselijke kermisnummer Rood van Marco
Borsato is eindelijk van de eerste plaats af. Het
wordt nu ingenomen door een re-mix-heruitgave
van Sergo Mendes' Mas Que Nada met de The
Black Eyed Peas. Aardig, maar het is voor mij
niet de spetterende zomerhit. De laatste twee
waren Dragoste Din Tei van Ozon (alweer twee
jaar geleden) en The Ketchup Song van Las Ketchup.

Ik heb nog steeds wel wat met de huidige hitjes, en
niet in de laatste plaats door mijn zoon van 12 en
dochter van 6 jaar. Ik woon niet bij ze in huis, maar
woon schuin bij hen aan de overkant. Aan de overkant

woont ook mijn ex waar ik het goed mee kan vinden.
We hebben ook nooit samengewoond. Heb ik nooit wat
voor gevoeld. Ik hou ervan om op mij zelf te zijn.
Bijvoorbeeld met mijn muziek: sixties, seventies,
soul en niet te vergeten jazz!

Er is geen echte zomerhit dit jaar, maar met de
hitte heb ik zelf een oud nummer tot zomerhit
gebombardeerd. Welke? Dat kun je hier beluisteren
en dat weet je misschien ook de popartiest op
de foto.

http://members.chello.nl/d.vos35/temp/track.mp3

Ik heb hem de afgelopen week meerdere malen
per dag gedraaid via mijn pc en installatie.

Heerlijk.

DJ

Het heeft net geregend en geonweerd
in Amsterdam. Eindelijk koelt het af.

2 Comments:

Blogger Jos said...

BUZZZZZZZZZ....Jackson Browne!!

03 augustus, 2006 15:45  
Anonymous Anoniem said...

Jij woont aan de overkant en je ex ook. Maar je kinderen niet. Uh?

04 augustus, 2006 15:08  

Een reactie posten

<< Home