maandag, augustus 14, 2006

May I have You're votes please?



CFV-2 nl.internet.usenet

Gisteravond is de eerst stemronde gepubliceerd op nl.newsgroups met daarbij een stemmerslijst. Het gaat over mijn voorstel om een nieuwe nieuwsgroep op te richten op usenet. Nl.internet.usenet, over het medium zelf. Er hebben 33 mensen gestemd, en over drie weken moeten minstens 50 mensen voor hebben gestemd, wil de groep worden aangemaakt.

De nieuwe Call For Votes 2 is verschenen en die kun je hier lezen. Ook over de manier waarop je kan stemmen.

Google: nl.newsgroups: http://tinyurl.com/jvgzf

De stemmerslijst staat hier in Google: http://tinyurl.com/fv9gs


Logo

Ik heb een logo gemaakt vanavond. Het is een g
emanipuleerd fragment van een kopie van een schilderij van de schilder Franz Marc. De kopie kun je vinden op de site van Ton van Gennip. Ik kwam op de site door van de ene naar de andere blog te klikken. En toen zag ik de afbeelding met vossen. Die wilde ik wel hebben. En ik zit aan wat handen en voeten gebonden om de blog en een logo helemaal aan mijn wensen aan te passen. Daarvoor weet ik te weinig van de mogelijkheden af.



Ton zijn weblog: http://www.toonaard.web-log.nl/

Zijn site met schilderijen:
http://www.toonaard.blogit.nl/

Meer informatie en werk van Franz Marc is te vinden op Google:http://tinyurl.com/n2r4b

Het logo is van de kopie, de afbeelding hierboven van Marc. ;-)


Blognieuws

Dan nog een computer-internetnieuwtje: Microsoft is gestart met een beta-versie van een downloadble weblogprogramma. Het heet Windows Live Writer. Meer hierover in een
artikel van WebWereld.


Wat eten wij vandaag

Vandaag wist ik weer eens niet wat ik zou gaan eten. En vooral niet met dit weer. Maar ik had een knapperige baquette belegd met filet-american, daarop twee gesneden hard gekookte eieren. Olijfmayonaise, gehakt groen van een bosuitje, handje kappertjes. Peper en zout. Daarbij een grote kom soep van een culi-tomaten-basilicumsoep van de Albert Heijn. Koffie met pindarotsjes toe.


Molovich en Ruud

Nog een laatste herhalingkje. In een reactie op de Zomergasten van gisteravond postte vandaag Max L. Molovich zijn ietwat verborgen link in zijn comment. Molovich benadert Zomergasten weer op een heel andere manier. Met een leuk filmpje.


http://molovich.web-log.nl/

En op de nieuwsgroep nl.kunst.film keerde Ruud weer terug met zijn onverholen mening op Joris en zijn gasten.


4 Comments:

Blogger MobyDirk said...

Hai Esther,

Als het goed is staan er nu twee links naar Ton. Was weer even puzzelen met het programma. Ik ben nog niet zo bedreven. Vandaar ook deze bij elkaar geharkte berichtjes. Ik ga er niet apart blogjes voor maken. Beetje uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. En relatief veel verschillende hits uit de Verenigde Staten. Al vanaf het begin.

;-)

15 augustus, 2006 00:25  
Blogger MobyDirk said...

Nu heb ik de link juist aangepast.
En ik was al mijn schermpjes aan het sluiten.

Nog lekker luisteren op BNR naar Hans Dulfer en de Haagse saxofonist Ben van den Dungen.

15 augustus, 2006 00:57  
Anonymous Anoniem said...

Hoewel de initiaal van mijn tweede naam een J. is, wil ik u bedanken voor het linkje naar mijn nederige webstulpje. Verder had ik in m'n eigen comments reeds uitgelegd hoe je een youtube-filmpje in je blog moet opnemen, er is echter iets fout gegaan, dus ik zal het hier nog eens herhalen: naast de YouTube-filmpjes staat het vakje 'about this film' waarin het woordje 'embed' staat met daarachter een html-code. Als je die code kopieert en in uw blog plakt, krijg je zo'n playertje op je eigen pagina. Mits uw blog html ondersteund, maar ik geloof wel dat dat zo is. Succes ermede.

15 augustus, 2006 08:37  
Anonymous Anoniem said...

Stuff voor vier stukjes in ene geplaatst. Vier kopjes ook (in feite). Dat kan beter DJ!

En ik link je lekker niet, want ik link alleen weblogs die weinig reacties krijgen! :-P

@max J. molovich: Blogger kent al heel lang HTML, veel langer dan web-log.nl, waar je er pas sinds een paar maandjes op mee mag rommelen.

15 augustus, 2006 22:34  

Een reactie posten

<< Home